مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-16سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: غالب مردم در خط فقر قرار گرفته اند


خط فقر در سال جاری خیلی بالاتر آمده، چون درآمد نوع مردم بالاتر نیامده، ما به طبقه سرمایه دار که شب می خوابند و صبح برمی خیزند و درآمدشان به صورت نجومی بالا می رود کار نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله فاضل لنکرانی گفت: مشکل فقر از چیز هایی است که در نظام اسلامی بعد از 44 سال تصورش برای انسان مشکل است چه رسد به واقعیت خارجی آن، لذا در درجه اول باید یک برنامه اساسی با همفکری دولت، مجلس، متدیّنین و خیّرین تنظیم بشود که یک بخشی از معضل را حل کند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی کشور که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم برگزار شد در سخنانی به تبیین اهمیت رفع فقر و محرومیت در کشور پرداخت و گفت: در این چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، بسیار بجاست که یاد و خاطره امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را گرامی بداریم که این مجموعه مبارک به نام ایشان مزین گردیده است و باید خدا را شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

وی افزود: آخرین سالی که خدمت آقای عسکراولادی رسیدم حدود 14 سال پیش، همان سال اولی بود که مرحوم والد ما به رحمت خدا رفته بود، به ایشان عرض کردم اجازه می دهید یک اشکال طلبگی به جمع شما کنم یا نه؟ ایشان گفت بفرمایید، گفتم در طول این سال ها همواره بخشی از گزارش ها این بوده که سال گذشته این مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: غالب مردم در خط فقر قرار گرفته اند

آیت الله فاضل لنکرانی: غالب مردم در خط فقر قرار گرفته اند