مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-16بين الملل

سوالات بی جواب آمریکایی ها درباره فاجعه قطار سَمی در اوهایو


به رغم گذشت دو هفته از فاجعه خروج قطار حامل محموله های سمی خطرناک در دهکده «فلسطین شرقی» آمریکا، سوالات ساکنان منطقه درباره این فاجعه بی جواب مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فاجعه آتش گرفتن قطار حامل مواد سمی در دهکده فلسطین شرقی ایالت اوهایو همچنان خبرساز است و ساکنان منطقه درباره تبعات مواد شیمیایی خطرناک برای زندگی و همچنین محیط زیست سوالات بسیاری دارند.

روزنامه گاردین روز پنجشنبه (امروز) گزارشی درباره خروج قطار باری حامل مواد سمی خطرناک از ریل در فلسطین شرقی ایالت اوهایو منتشر کرد.

بنا بر گزارش این رسانه انگلیسی، ساکنان اوهایو دو هفته بعد از خروج قطار (حامل مواد) شیمیایی از ریل، خواستار پاسخ مقام ها هستند .

سوم فوریه (چهاردهم بهمن ماه) بود که به دنبال خروج قطار باری در شهر فلسطین شرقی ایالت اوهایو، آتش سوزی بزرگی به وقوع پیوست.

حدود 50 واگن این قطار که حامل محموله های سمی خطرناک شامل وینیل کلرید بود، ابتدا از خط خارج و سپس منفجر شدند.

بنا بر گزارش منابع رسانه ای، به دنبال این انفجار آتش بزرگی منطقه را درنوردید و مقام های آمریکایی ساکنان منطقه را تخلیه کردند.

گاردین گزارش داد، صدها نفر از ساکنان دهکده اوهایو که به دلیل خروج قطار باری از ریل و متعاقب آن سوختن برخی از مواد شیمیایی خطرناک محموله آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالات بی جواب آمریکایی ها درباره فاجعه قطار سَمی در اوهایو

سوالات بی جواب آمریکایی ها درباره فاجعه قطار سَمی در اوهایو