مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:522023-02-16حوادث

مسیرهای منتهی به پیست اسکی «کوهرنگ» و «بارده» بسته شد


رییس پلیس راه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان گفت: در جهت پیشگیری از هرگونه تصادف، مشکل ترافیکی و راهبندان از امروز تا پایان روز یکشنبه مسیرهای منتهی به پیست اسکی بارده و کوهرنگ مسدود است.

- سید غلامعلی نوربخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از مسدود بودن مسیرهای منتهی به پیست های بارده و کوهرنگ خبر داد و گفت: بارش برف سنگین در استان و حجم زیاد برف در سطح راه امکان تردد حتی با زنجیر چرخ را نیز با مشکل مواجه کرده است.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از طرفی به علت انباشت زیاد برف در سطح آسفالت و شانه راه، محلی برای توقف و پارک خودروها در گردنه بارده و چلگرد وجود ندارد.

  نوربخش توضیح داد: در جهت پیشگیری از هرگونه تصادف، مشکل ترافیکی و راهبندان از امروز پنج شنبه بیست و هفتم بهمن ماه تا پایان روز یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه مسیرهای منتهی به پیست اسکی بارده و کوهرنگ مسدود است.

وی افزود: ماموران پلیس راه و کارکنان انتظامی در محور بن، سه راهی بارده و در مسیر کوهرنگ در ابتدای گردنه باباحیدر مستقر و از تردد خودروها در این مسیرها جلوگیری می کنند.

نوربخش ادامه داد: با توجه به بارش سنگین برف در محور فارسان امکان تردد حتی با زنجیر چرخ در این مسیر نیز وجود ندارد و عوامل راهداری و پلیس در حال تلاش برای بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای منتهی به پیست اسکی «کوهرنگ» و «بارده» بسته شد

مسیرهای منتهی به پیست اسکی «کوهرنگ» و «بارده» بسته شد