مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:332023-02-16سياسي

طرح هادی 12 روستای رزن بازنگری می شود


امسال طرح هادی 12 روستای شهرستان رزن برای بازنگری گذاشته شده که طرح بازنگری این تعداد روستا از محل اعتبارات استانی و شهرستانی انجام خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: امسال طرح هادی 12 روستای شهرستان رزن برای بازنگری گذاشته شده که طرح بازنگری این تعداد روستا از محل اعتبارات استانی و شهرستانی انجام خواهد شد.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه 27 بهمن در نشست مشورتی دهیاران، اظهار کرد: علاوه بر اعتبارت استانی و شهرستانی از محل ریاست جمهوری هم اعتبار لازم را برای انجام طرح بازنگری این تعداد روستا داریم و برای سال آینده مشکل کل روستاهای ما در زمینه بازنگری و نیاز روستایی و منطقه ای آنها حل می شود.

وی با تاکید بر تسریع دهیاران روستاها در رابطه با روند الحاق محدوده و الحاق های موضعی به روستا، افزود: اگر دهیاران شهرستان شتاب کنند شهرستان رزن در پایان سال آینده تمام روستاهای آن از محل قیر رایگان و خودیاری به صورت صددرصدی بهسازی و آسفالت معابر آن اجرا خواهد شد ضمن اینکه شهرستان رزن در استان همدان تنها شهرستانی است که الحاق محدوده به روستاهای آن با پیگیری لازم اتفاق افتاده است.

غفاری در ادامه با بیان اینکه در 20 روستای رزن آسفالت و بهسازی معابر درنظر گرفته شده که تقریباً اکثر این روستاها به جز دو یا سه روستا آسفالت و بهسازی معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 12 روستای رزن بازنگری می شود

طرح هادی 12 روستای رزن بازنگری می شود