مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-16سياسي

عضو شورای شهر سنندج: شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قانونی شورا است


رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری حق ندارد مصوبات قانونی شورا را ابتر بگذارد بلکه مکلف به اجرای آن است و باید این تذکر را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عزت رضایی در جلسه بررسی دشواری های اتوبان دکتر حسینی و به تبع آن بروز مشکلات برای مردم آن نواحی که با حضور اعضای شورا، نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: سالانه انسان های بی گناهی به دلیل بی دقتی و بی تدبیری مسوولان امر در اتوبان دکتر حسینی جان خود را از دست می دهند.

رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج افزود: مسوولانی دارای وظیفه و مسؤولیت هستند لکن به درستی ایفای وظیفه نمی کنند.

وی اضافه کرد: از این تاریخ به بعد بنده به عنوان رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج شخصا پیگیر مشکلات کمربندی دکتر حسینی و سایر موارد مشابه تا حصول نتیجه خواهم بود.

رضایی یادآور شد: شهرداری سنندج حق ندارد مصوبات قانونی شورا را ابتر بگذارد بلکه مکلف به اجرای آن است و باید این تذکر را جدی بگیرند.

رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج اذعان داشت: تنها شهرداری متولی این امر نیست بلکه باید ادارات مربوطه همچون راهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر سنندج: شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قانونی شورا است

عضو شورای شهر سنندج: شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قانونی شورا است