مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:462023-02-16سياسي

اگر حضور در بیرون از مرزها بد است، چرا امریکا حضور دارد؟


رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری نقطه قوت ملی ما را هدف قرار دادند و بیان می کنند که چرا در بیرون از ایران حضور دارید؟ باید گفت اگر بودن بیرون از مرزها بد است چرا آمریکا در خلیج فارس، - ایسنا/کرمان رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری نقطه قوت ملی ما را هدف قرار دادند و بیان می کنند که چرا در بیرون از ایران حضور دارید؟ باید گفت اگر بودن بیرون از مرزها بد است چرا آمریکا در خلیج فارس، تایوان و .

حضور دارد؟ سردار علی اکبر احمدیان امروز 27 بهمن ماه در اولین یادواره 90 شهید مربی و دانش آموز دبیرستان سپاه کرمان (مکتب المهدی عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پاسداشت و تجلیل از شهدا و خانواده شهدا تنها به ابراز محبت به آنها نیست و خانواده شهید وقتی آرام می گیرد و احساس مسرت می کند که ببیند بقیه راه شهیدشان را ادامه می دهند و همان مسیر را طی می کنند.

او اضافه کرد: پاسداشت شهدا در ایران با پاسداشت همه فداکاران در دنیا از اساس تفاوت می کند.

در سایر نقاط جهان به خانواده ایثارگر و فداکار ترحم می کنند اما در فرهنگ انقلاب اسلامی خانواده شهدا، دارا و ثروتمندند و بقیه جامانده اند،زیرا آنها فرزند یا همسر خود را در نزد خدا، سرمایه گذاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حضور در بیرون از مرزها بد است، چرا امریکا حضور دارد؟

اگر حضور در بیرون از مرزها بد است، چرا امریکا حضور دارد؟