مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-16بين الملل

واکنش حماس به تصویب قانون لغو تابعیت فلسطینیان در «کنست»


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای در واکنش به تصویب قانون جدید در کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هدف از تصویب این قانون نژاد پرستانه، آواره کردن خانواده های فلسطینی از شهر قدس و اراضی اشغالی 1948 زیر سایه آنچه قانون لغو تابعیت یا اقامت دائم نامیده می شود است چرا که آنان در برابر اشغالگری و سیاست های نژاد پرستانه صهیونیست ها مقاومت می کنند.

حماس در بیانیه خود تاکید کرد این قانون نقض حقوق ملت فلسطین در سرزمین تاریخی آن بوده و سیاست یهودی سازی برای اخراج صاحبان اصلی این اراضی به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: لازمه این اقدام رژیم صهیونیستی تحرکات بین المللی و همچنین اتخاذ تصمیمات مورد نیاز برای مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل نقض آشکار و مکرر ساده ترین معیارهای حقوق بشری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به تصویب قانون لغو تابعیت فلسطینیان در «کنست»

واکنش حماس به تصویب قانون لغو تابعیت فلسطینیان در «کنست»