مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-16سياسي

ویژه برنامه های متروی پایتخت به مناسبت جشن مبعث


معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در این شهر زیرزمینی به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در این شهر زیرزمینی به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سید محمد نقیب در این باره گفت: در این ایام به منظور ایجاد فضای شاد و با نشاط برنامه شمیم رحمت در قالب اجرای گروه های سرود با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در متروی پایتخت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک حکم ضروری الهی و هنجار اجتماعی و فرهنگی در کشور ما مطرح بوده و حیا و عفت دو مقوله ای است که پیش زمینه بروز و ظهور حجاب در جامعه و در سطح فرهنگ عمومی کشور است، اظهارکرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رجب پویش فرشتگان سرزمین من با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایستگاه های منتخب مترو در حال برگزاری است.

نقیب ادامه داد: به همین مناسبت مراسم جشنی با عنوان جشن نماز ویژه دختران 9 الی 12 ساله در روز یکشنبه 30 بهمن ماه در ایستگاه های ابن سینا، پیروزی و میدان شهدا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های متروی پایتخت به مناسبت جشن مبعث

ویژه برنامه های متروی پایتخت به مناسبت جشن مبعث