مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:562023-02-16بين الملل

واکنش لاوروف به اعترافات دبیرکل ناتو در مورد جنگ اوکراین


وزیر امور خارجه روسیه در جریان سخنرانی در دوما تاکید کرد، دبیرکل ناتو عملا اذعان کرده که غرب تندروهای روس را در کی یف راس قدرت آورده و از آنها در راه اندازی جنگ علیه مسکو حمایت کرده است.

- واکنش لاوروف به "اعترافات" دبیرکل ناتو در مورد جنگ اوکراین وزیر امور خارجه روسیه در جریان سخنرانی در دوما تاکید کرد، دبیرکل ناتو عملا اذعان کرده که غرب تندروهای روس را در کی یف راس قدرت آورده و از آنها در راه اندازی جنگ علیه مسکو حمایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این اظهارات سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اخیر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو مطرح شد.

استولتنبرگ گفته بود که جنگ یک ساله روسیه علیه اوکراین اساسا تغییری در ناتو ایجاد نکرده چرا که این بلوک از سال 2014 میلادی برای چنین چیزی آماده شده بود.

لاوروف در ادامه گفت: بنابراین، استولتنبرگ اعتراف کرده که آنها روس هراس ها و نئونازی ها را در اوکراین روی کار آوردند و از آنها در جنگ شان علیه روسیه حمایت کرده اند.

وزیر امور خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر یک بحران بزرگ در سازمان تجارت جهانی وجود دارد، درست به بزرگی بحران در دیگر بخش ها به ویژه در حوزه سرمایه گذاری و تامین مالی بین المللی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش لاوروف به اعترافات دبیرکل ناتو در مورد جنگ اوکراین

واکنش لاوروف به اعترافات دبیرکل ناتو در مورد جنگ اوکراین