مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-16سياسي

بهره برداری همزمان از چند پروژه آبرسانی در بخش احمدآباد مشهد


امروز 27 بهمن ماه چند پروژه آبرسانی با اعتبار 280 میلیارد ریال در بخش احمدآباد با حضور مجید آقازاده حبشی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور، - ایسنا/خراسان رضوی امروز 27 بهمن ماه چند پروژه آبرسانی با اعتبار 280 میلیارد ریال در بخش احمدآباد با حضور مجید آقازاده حبشی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: در راستای رفع مشکل تامین آب شرب برخی روستاهای بخش احمدآباد شهرستان مشهد امروز 27 بهمن ماه پروژه آبرسانی در روستاهای ابرش، درخت سپیدار و بخشی از احمدآباد با اعتبار 280 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: اجرای پروژه آبرسانی بخش احمدآباد شهرستان مشهد، به طول 9 کیلومتر با 6 باب مخزن با اعتبار 176 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد حجم این 6 مخزن را 750 مترمکعب اعلام کرد و افزود: این پروژه با 2 ایستگاه پمپاژ و شبکه توزیع 1.

2 کیلومتری آماده آبرسانی به ساکنان بخش احمدآباد است.

اسماعیلیان تصریح کرد: پروژه آبرسانی روستاهای ابرش و درخت سپیدار نیز در طول 8 کیلومتر با تعداد 3 باب مخزن و حجم 350 مترمکعب با یک باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری همزمان از چند پروژه آبرسانی در بخش احمدآباد مشهد

بهره برداری همزمان از چند پروژه آبرسانی در بخش احمدآباد مشهد