مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-16فرهنگي

«گره گاه» خوانش می شود/ ماجرای «پارانویید» یک نویسنده دغدغه مند


نمایشنامه های «گره گاه» و «پارانویید» به کارگردانی پیمان چراغی اول و سوم اسفند ماه در قالب نمایشنامه خوانی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شوند.

- نمایشنامه های گره گاه و پارانویید به کارگردانی پیمان چراغی اول و سوم اسفند ماه در قالب نمایشنامه خوانی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایشنامه خوانی گره گاه به کارگردانی پیمان چراغی دوشنبه اول اسفند ماه ساعت 18 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

این اثر نمایشی نوشته مسعود ترابی است که پیش از این نیز در قالب اجرای نمایشنامه خوانی و همچنین اجرای عمومی به صحنه رفته است.

داستان گره گاه در یک سینما اتفاق می افتد و چهار مقطع زمانی مختلف در سال های 1334، 1354، 1374 و 1401 و اتفاقاتی را که برای خانواده ای که صاحب این سینما هستند، می افتد به تصویر می کشد.

عیسی محمدی، آتنا رسول زاده، شایان حاجی اسماعیلی، بیتا کریمی، هانیه یوسفی، محمدمهدی غروی و … نقش خوانان این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه خوانی عبارتند از تهیه کننده: عاطفه چطروز، مشاور پروژه: سید احسان سید جوادی، مدیر روابط عمومی: حمیدرضا طالبی، مدیر رسانه: علیرضا نیاکان، طراح پوستر: ساناز افشاری، ارتباطات رسانه: سیده سعیده (سپیده) السادات موسوی سالار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گره گاه» خوانش می شود/ ماجرای «پارانویید» یک نویسنده دغدغه مند

«گره گاه» خوانش می شود/ ماجرای «پارانویید» یک نویسنده دغدغه مند