مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-16ورزشي

7 پیست دو و میدانی در کردستان سال آینده به بهره برداری می رسد


مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مراحل پایانی ساخت هفت پیست دو و میدانی در استان در حال انجام بوده و سال 1402 این پروژه های ورزشی به بهره برداری می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان کردستان در سنندج با اشاره به پیشینه درخشان رشته دو و میدانی در استان به ویژه در رشته استقامت و نیمه استقامت، اظهار داشت؛ استان کردستان اکنون نیز در برخی رشته ها به ویژه در بخش بانوان عملکرد خوبی دارد.

وی افزود: با وجود انتظار از دو و میدانی کاران کردستانی برای درخشش در رشته های دو استقامتی و دو صحرانوردی اما متأسفانه این رشته ها تا حدود زیادی در کردستان از بین رفته اند.

جولایی خاطرنشان کرد: باید مجموعه جدید هیئت دو و میدانی با کمک مربیان و پیشکسوتان این رشته راهکاری مناسب برای برون رفت از وضعیت کنونی و فعال کردن دو و میدانی به ویژه در شهرستان ها ارائه دهند.

وی افزود: دو و میدانی کاران این استان در گذشته همواره در رقابت های قهرمانی کشور یکی از عناوین برتر رده های مختلف را به خود اختصاص می دادند و بر روی سکو می رفتند اما اکنون مدال آوری در این رشته به ویژه در بخش آقایان بسیار کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پیست دو و میدانی در کردستان سال آینده به بهره برداری می رسد

7 پیست دو و میدانی در کردستان سال آینده به بهره برداری می رسد