مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-16اجتماعي

حفاظت حیات وحش اصفهان تشدید می شود/50 تن علوفه تامین شد


معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ورود حیات وحش را به سکونتگاه های شهری و روستایی در شرایط برف و سرما اجتناب ناپذیر دانست و گفت: - حفاظت از مناطق استان تشدید می شود.

حسین اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارندگی های بسیار مطلوبی در استان اصفهان شده، اظهار داشت: این بارش ها سال خوبی از نظر بارندگی و بهبود شرایط مراتع و زیستگاه ها را نوید می دهد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان چند سالی خشکسالی های پی در پی و شدیدی داشت، خاطرنشان کرد: خشکسالی ها سبب فقر پوشش گیاهی زیستگاه ها و افت منابع آبی و خساراتی شده بود که امید است این بارندگی ها بتواند بخشی از مشکلات کمبود منابع آب را برطرف کند و شرایط بهبود یابد.

معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ابراز داشت: ما امسال خیلی امید داریم که بارندگی ها استمرار یابد.

اکبری با اشاره به اینکه اصفهان طی بیش از 35 ساعت، حدود 2 شبانه روز اخیر بارندگی داشته و مناطق غرب و جنوب استان را برف فراگرفته است، افزود: بارش ها مناطق شکار ممنوع ما در غرب و جنوب استان شامل سِتَبله فریدون شهر، وَنَک و حنا در سمیرم، گلستان کوه خوانسار و نیز منطقه حفاظت شده دالان کوه را نیز فرا گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت حیات وحش اصفهان تشدید می شود/50 تن علوفه تامین شد

حفاظت حیات وحش اصفهان تشدید می شود/50 تن علوفه تامین شد