مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-16سياسي

شکیب: مقررات ملی ساختمان در ایران نیازمند تغییر و تحولی اساسی است


رییس سازمان نظام مهندسی کشور در خصوص مقررات ملی ساختمان، گفت: در این حوزه کشور نیازمند تغییر و تحولی اساسی است و باید با عزمی همگانی و رویکرد جدید علمی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، شکیب صبح امروز در نشست خبری بیست و پنجمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با با بیان این که اعضای سازمان نظام مهندسی در کشور حدود 600 هزار نفر هستند و در 31 استان فعالیت دارند، اظهار کرد: مدیران و اعضای شورای مرکزی با رأی گیری و فرآیند انتخاباتی هر سه سال یک بار مشخص می شوند.

وی ارائه خدمات مهندسی در قالب اجرا و نظارت از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور است، افزود: طی بیش از 20 سال گذشته آنجایی که نقش نظام مهندسی نادیده گرفته شده است نتوانستیم از سرمایه های مردمی در حوزه ساختمان بهره برداری مناسب برده شود و در نهایت آرامش افراد تأمین نشده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان این که در کنار سازمان نظام مهندسی شهرداری ها، وزارت کشور و مردم نقش هایی کلیدی دارند و باید ایفای نقش کنند، تصریح کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه ها منجر به خسارت های مختلفی شده است.

شکیب حوادثی نظیر متروپل و پلاسکو را نتیجه رعایت نکردن قوانین استاندارد و فنی نظام مهندسی دانست و بیان کرد: توجه ویژه به مقوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکیب: مقررات ملی ساختمان در ایران نیازمند تغییر و تحولی اساسی است

شکیب: مقررات ملی ساختمان در ایران نیازمند تغییر و تحولی اساسی است