مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-16اجتماعي

کولاک برف و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم فعالیت سامانه بارشی و بارش شدید برف، وزش باد شدید، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با توجه به بارندگی های اخیر درباره وضعیت جوی کوهستان و ارتفاعات کشور اظهار کرد: طی امروز (27 بهمن) تداوم فعالیت سامانه بارشی برای زاگرس مرکزی و جنوبی همراه با بارش شدید برف و وزش باد شدید و کولاک پیش بینی می شود.

  وی ادامه داد: بارش تناوبی برف در ارتفاعات مرکزی کشور و ارتفاعات شمال شرق و شرق همراه با وزش باد شدید در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز ابرناکی و مه آلودگی، بارش برف، کولاک و وزش باد شدید مورد انتظار است.

  رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: روز جمعه (28 بهمن) بارش پراکنده برف در البرز مرکزی، ارتفاعات شمال شرق و شرق همچنین ارتفاعات کرمان  وزش باد گاهی شدید مهمترین پدیده جوی مناطق کوهستانی کشور است.

  رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر حجم بارش ها در ارتفاعات کشور ادامه داد: طی جمعه با توجه به حجم بارش برف در مناطق کوهستانی، به ویژه بارش های سنگین در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی ، احتمال وقوع بهمن در مسیرهای مستعد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات

کولاک برف و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات