مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-15ورزشي

اشتغال مهمترین درخواست ورزشکاران کرمانشاهی است


ستاندار کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران باید مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: اشتغال مهمترین درخواست ورزشکاران کرمانشاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از مدال آوران استان کرمانشاه که با حضور نماینده مردم حوزه صحنه، کنگاور و هرسین، سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این استان در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران سرمایه و مایه افتخار مردم هستند و حرکات ورزشی آنها قسمتی از انرژی مثبت جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه گام های مؤثری برای حوزه ورزش برداشته خواهد شد، افزود: با توجه به آنچه که از ورزشکاران و قهرمانان به عنوان دغدغه و توقعات آنها شنیده شده است تلاش جمعی برای بهتر واقع شدن ابعاد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی صورت خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در روزگاری نچندان دور استان کرمانشاه در برخی از رشته های ورزشی و باستانی سرآمد بوده که امروز علاوه بر تلاش برای حفظ آن جایگاه نیازمند توسعه و حرکت به سوی پیشرفت در سایر رشته های ورزش قهرمانی هستیم.

صحرایی ادامه داد: ورزش قهرمانی علاوه بر شکوه و زیبایی های خود جامعه و مردم را به سوی شادابی و نشاط می کشاند و آنها را برای ورود به این صحنه تشویق خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مهمترین درخواست ورزشکاران کرمانشاهی است

اشتغال مهمترین درخواست ورزشکاران کرمانشاهی است