مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:322023-02-15حوادث

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 64 فقره انواع سرقت در نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای ضربتی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان به سرقت و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

- علیرضا حسینعلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: این طرح به صورت هم زمان و پس از برآوردهای اطلاعاتی و انجام هماهنگی های قانونی و قضایی با بسیج کلیه نیروها و امکانات و مشارکت 37 تیم عملیاتی متشکل از پلیس های پیشگیری، امنیت عمومی یگان امداد، مبارزه با مواد مخدر با محوریت پلیس آگاهی در نیشابور به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ضربتی تعداد 14 نفر متهم دستگیر که در مواجه با ادله و مستندات پلیس به 64 فقره سرقت انواع سرقت ها شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت، وسایل و لوازم و قطعات داخل خودرو، سیم و کابل برق و مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: همچنین در این طرح تعداد زیادی وسایل و لوازم سرقتی مربوط به قطعات داخل خودرو به همراه پژو 405، موتورسیکلت، سیم و کابل برق و مخابرات و.

کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان دایره جنایی و با انجام رد زنی های فنی و پلیسی دو خانم شیاد که با نوشیدنی مرتکب سرقت های به عنف شده بودند نیز  شناسایی و دستگیر شدند که تحقیقات تخصصی با دستور مقام قضایی ادامه دارد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 64 فقره انواع سرقت در نیشابور

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 64 فقره انواع سرقت در نیشابور