مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-15سياسي

اجرای آزمایشی درس «آشنایی با مکتب سلیمانی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب که حاج قاسم یک مکتب بود، سرفصل های درس «آشنایی مکتب سلیمانی» به عنوان دو واحد درسی تدوین و به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده است؛ - اجرای آزمایشی درس آشنایی با مکتب سلیمانی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب که حاج قاسم یک مکتب بود، سرفصل های درس آشنایی با مکتب سلیمانی به عنوان دو واحد درسی تدوین و به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب که حاج قاسم یک مکتب بود، سرفصل های درس آشنایی مکتب سلیمانی به عنوان دو واحد درسی تدوین و به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده است؛ این مکتب در دانشگاه ها نهادینه می شود تا دانشجویان ما بدانند مکتب سلیمانی چیست؟ وزارت علوم نیز در همین راستا یک کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را به تصویب رسانده است.

لازم به ذکر است درس آشنایی با مکتب شهید سلیمانی برای نخستین بار به صورت آزمایشی از نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 در برخی از دانشکده های دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام ارائه شده و از سال 1402 کلیه دانشگاه های کشور می توانند این درس را در کنار درس دفاع مقدس، برای دانشجویان رشته های مختلف ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی درس «آشنایی با مکتب سلیمانی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

اجرای آزمایشی درس «آشنایی با مکتب سلیمانی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع)