مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-15ورزشي

فیکس ترین بازیکن سپاهان در همه فصل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چند ماه دیگر که بگذرد احتمالا فوتبالی ها به سختی یادشان بیاید که امید نورافکن با بازی در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی بود که در استقلال و ادامه نمایش هایش در سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد.

- امید نورافکن در دربی اصفهان یکی از بازیکنان شاخص سپاهان بود که در نیمه اول و دوم در دو پست متفاوت بازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چند ماه دیگر که بگذرد احتمالا فوتبالی ها به سختی یادشان بیاید که امید نورافکن با بازی در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی بود که در استقلال و ادامه نمایش هایش در سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد.

پیش از جام جهانی یکی از دغدغه های مورایس انتخاب یکی از بین زکی پور و نورافکن بود، اما با توجه به توانایی هایی این دو بازیکن، تصمیم گرفت هیچ کدامشان را نیمکت نشین نکند و اینطور بود که نورافکن برای اولین مرتبه در دوران حرفه ای در پست هافبک تهاجمی مورد استفاده قرار گرفت؛ پستی که یکی از سخت ترین پست های فوتبال به شمار می رود و بازیکنی که در بخش میانی زمین بازی می کند، علاوه بر هوش و آگاهی محیطی بالا، به سرعت عمل در تصمیم گیری هم نیاز دارد.

نورافکن از پس این پست هم برآمد و طی چندین مسابقه در کنار مسعود ریگی و محمد کریمی مثلث میانی طلایی پوشان را زیر نظر مورایس تشکیل دادند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیکس ترین بازیکن سپاهان در همه فصل

فیکس ترین بازیکن سپاهان در همه فصل