مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-15سياسي

700 هزار خانواده کمیته امداد خودکفا شدند


رییس کمیته امداد از خودکفایی بیش از 700 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد خبرداد و گفت: برای رفع مشکل اشتغال در کشور ظرفیت های فراوانی وجود دارد که یکی از این ظرفیت ها تسهیلات اشتغال زایی است و اگر همه ظرفیت ها بسیج شوند و در کنار هم قرار گیرند مشکل اشتغال کشور رفع می شود.

- ایسنا/قم رییس کمیته امداد از خودکفایی بیش از 700 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد خبرداد و گفت: برای رفع مشکل اشتغال در کشور ظرفیت های فراوانی وجود دارد که یکی از این ظرفیت ها تسهیلات اشتغال زایی است و اگر همه ظرفیت ها بسیج شوند و در کنار هم قرار گیرند مشکل اشتغال کشور رفع می شود.

سید مرتضی بختیاری ظهر امروز، بیست و ششم بهمن ماه در دیدار رییس و اعضای هیأت امنای کمیته امداد با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم که در دفتر جامعه مدرسین انجام شد، 22 بهمن و حضور مردم در این حماسه انقلابی را هدیه الهی خواند و اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که مردم همچنان همراه و همگام با انقلاب هستند و برای تحقق آرمان های امام(ره) تلاش می کنند.

وی کمیته امداد را یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل معرفی کرد و گفت: امام خمینی(ره) علاقه بسیاری به کمیته داشتند و این نهاد باید برای ادامه دادن راه امام کمک به نیازمندان را به صورت جدی دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 هزار خانواده کمیته امداد خودکفا شدند

700 هزار خانواده کمیته امداد خودکفا شدند