مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-15ورزشي

ورزشکاران 15 کشور در مسابقات قوی ترین مردان جهان رقابت می کنند


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران گفت: 100 ورزشکار خارجی از 15 کشور در مسابقات بین المللی پرورش اندام قوی ترین مردان وزنان کشور در رامسر شرکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی نصیرزاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم وزن کشی مسابقات در رامسر افزود: مسابقات بین المللی مستر یونیورس در رشته های مختلف مچ اندازی، قوی ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام از فردا تا 29 بهمن به میزبانی شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی افزود :100 ورزشکار از 15 کشور تاکنون برای حضور در رقابت های جهانی پرورش اندام به رامسر آمدند، اما مجموع ورزشکاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این رویداد ورزشی 500 نفر خواهد بود.

وی افزود: مردان در رشته های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در 2 رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می کنند.

نصیرزاده ادامه داد: وزن کشی این رقابت ها امروز و افتتاحیه آن عصر فردا برگزار می شود.

67 داور بین المللی رقابتهای جهانی پرورش اندام در رامسر را داوری می کنند نایب رییس کمیته داوران جهانی بدنسازی و پرورش اندام IFBB گفت : 67 داور بین المللی زن و مرد مسابقات جهانی پرورش اندام گرامیداشت دهه مبارک فجر را در شهرستان رامسر داوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران 15 کشور در مسابقات قوی ترین مردان جهان رقابت می کنند

ورزشکاران 15 کشور در مسابقات قوی ترین مردان جهان رقابت می کنند