مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-15سياسي

چهار میلیون و 700 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند


امروز دو میلیون و 250 هزار خانواده با چهار میلیون و 700 هزار نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد هستند که یک میلیون و 700 هزار نفر از آنان سالمند بوده و حاکمیت نسبت به آنان تکلیف دارد و یک میلیون و 250 هزار نفر نیز سرپرست خانواده و خانم هستند .

- ایسنا/قم رییس کمیته امداد گفت: امروز دو میلیون و 250 هزار خانواده با چهار میلیون و 700 هزار نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد هستند که یک میلیون و 700 هزار نفر از آنان سالمند بوده و حاکمیت نسبت به آنان تکلیف دارد و یک میلیون و 250 هزار نفر نیز سرپرست خانواده و خانم هستند و بیش از 50 درصد خانواده های زیر پوشش کمیته امداد دارای سرپرست خانم هستند.

سید مرتضی بختیاری ظهر امروز، بیست و ششم بهمن ماه در دیدار رییس و اعضای هیأت امنای کمیته امداد با آیت الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان در قم انجام شد، با بیان اینکه 22 بهمن امسال دشمنان را مأیوس کرد، بیان کرد: پیام های مراجع تقلید در حوزه زکات، قرض الحسنه و کمک به نیازمندان بسیار تاثیرگذار است و کمیته امداد به فرمایشات مراجع تقلید نگاهی ویژه دارد.

وی از گردش کار بالای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاد کرد و گفت: چهار هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سال جاری به افراد نیازمند داده شده است و تا 10 میلیون تومان هیچ کارمزدی از افراد گرفته نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیون و 700 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند

چهار میلیون و 700 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند