مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:182023-02-15سياسي

سردار جوانی: معلمان در جهاد تبیین واقعیات را جایگزین دروغ های فضای مجازی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله جوانی امروز، 26 بهمن در همایش بصیرتی مدیران منتخب مدارس مدارس نواحی چهارگانه شهر شیراز با تجلیل از حماسه آفرینی مردم در 22 بهمن گفت: حرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شبیه یک معجزه بود که دشمنان را مایوس و ناامید و دوستان را شاد کرد.

وی با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دست جوانان خواهد بود و این جوانان همه از مسیر آموزش و پرورش عبور می کند.

جوانی به 8 سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در جنگ 8 ساله تمام تلاش دشمنان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود و ایران با تمام دنیا می جنگید لذا رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب شکست دشمن را رقم زد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش معلمان در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: معلمان در جهاد تبیین باید تلاش کنند واقعیات را جایگزین دروغ های فضای مجازی کنند.

اینکه دشمن بر تخریب رهبری تمرکز کرده است به این دلیل است که عامل همه پیشرفت های کشور رهبری حکیمانه ولی فقیه است.

 جوانی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که این بار نیز تیر دشمن به سنگ خورد لذا باید در جهاد تبیین تلاش کنیم تا ذهن جوانان را از دروغ و سیاه نمایی های دشمن پاک کنیم، گفت: با کار به موقع و جهاد تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: معلمان در جهاد تبیین واقعیات را جایگزین دروغ های فضای مجازی کنند

سردار جوانی: معلمان در جهاد تبیین واقعیات را جایگزین دروغ های فضای مجازی کنند