مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:522023-02-15سياسي

ساخت مستند شهدای شاخص لرستان/ سرودهای حماسی دفاع مقدس بازخوانی می شوند


دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 6544 شهید لرستان از بازخوانی سرودهای حماسی دوران دفاع مقدس در این کنگره خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریدون کریمی والا عصر امروز در دهمین جلسه ستاد کنگره ملی 6544 شهید لرستان، اظهار کرد: تاکنون پنج تولید شده که چهار مورد آن چاپ شده و یک مورد نیز در نوبت چاپ قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مروت با شرح زندگی نامه شهید علی مروت رضایی، مهاجر با محوریت زندگی نامه سرلشکر خلبان شهید علی کیارش، حمیت با محوریت زندگی نامه شهید جابر بیرانوند و نورخدا در خصوص زندگی نامه شهید نورخدا موسوی از جمله چاپ شده است.

دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 6544 شهید لرستان با اشاره به تولید 5 سرود حماسی، افزود: علاوه بر سرود پایانی اجلاسیه، 5 اثر فاخر موسیقی تهیه و تولید شده که در خور توجه است.

کریمی والا بیان داشت: 10 جلد کتاب ویژه قشر کودک تهیه و چاپ شده است، همچنین هدایای کنگره شامل تابلوهای فاخر و نفیس، آماده سازی شده است.

وی، تهیه 700 دسته کلید مزین به تصاویر شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر کنگره شهدای استان برشمرد و گفت: هزار قطعه عکس دیده نشده از دفاع مقدس گردآوری و آماده سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند شهدای شاخص لرستان/ سرودهای حماسی دفاع مقدس بازخوانی می شوند

ساخت مستند شهدای شاخص لرستان/ سرودهای حماسی دفاع مقدس بازخوانی می شوند