مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-15سياسي

آغاز به کار همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی در دانشگاه بیرجند


آیین افتتاح سومین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی با محوریت تنش های محیطی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی آیین افتتاح سومین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی با محوریت تنش های محیطی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

احمد لامعی گیو، رییس دانشگاه بیرجند، امروز چهارشنبه 26 بهمن در آیین افتتاح سومین همایش ملی تنش های محیطی با حضور پژوهشگران، کارآفرینان، مدیران و مسئولان، در دانشگاه بیرجند با اشاره به فراهم بودن بستر تعامل دانشگاه و جامعه ابراز امیدواری کرد: با حضور مدیران و پژوهشگران زمینه تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و جامعه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه هر تولیدی که بنیاد آن براساس دانش نباشد راه به جایی نخواهد برد، گفت: امیدواریم که زمینه تعامل و تبادل فکر و اندیشه بین دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و تولیدی عملیاتی شود.

مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز به معرفی حوزه دامپروری استان و جایگاه ویژه خراسان جنوبی در حوزه دام و طیور پرداخت و ادامه داد: خراسان جنوبی با وجود 32 هزار نفر شتر، دومین استان پرورش شتر در کشور است.

وی با اعلام گونه های نژادی در حوزه دام سنگین، سبک و طیور بیان کرد: خراسان جنوبی دیار شترمرغ کشور است و تشکل های بخش کشاورزی استان دارای بوده خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی در دانشگاه بیرجند

آغاز به کار همایش ملی پژوهش های نوین در علوم دامی در دانشگاه بیرجند