مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-15سياسي

جهاد تبیین یعنی ارائه واقعیت ها و مبارزه با سیاه نمایی


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که جهاد تبیین به معنای کار و تلاش در عرصه های مختلف با هدف ارائه واقعیت ها و مبارزه با سیاه نمایی دشمنان، - ایسنا/فارس معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که جهاد تبیین به معنای کار و تلاش در عرصه های مختلف با هدف ارائه واقعیت ها و مبارزه با سیاه نمایی دشمنان، است.

سردار یدالله جوانی در سفر به شیراز، در جمع کارکنان آموزش و پرورش فارس، با بیان اینکه ما اکنون در حال نوعی جنگ هستیم، لذا باید برای پیروزی تلاش کنیم، گفت: غفلت از دانش آموزان در برهه ای از زمان باعث آسیب این نوجوانان و جوانان و امیدواری دشمن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، جوانی خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب دشمن ابتدا با ترور شخصیت های انقلابی کار مبارزه با نظام اسلامی را آغاز و در ادامه جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

این مقام نظامی سپاه افزود: در دوران دفاع مقدس، جنگ تنها با رژیم بعث عراق نبود بلکه جنگ دنیا با ایران بود، صدام به پشتوانه همان حمایت جهانی اعلام کرد که سه روز بعد از آغاز جنگ در تهران مصاحبه می کند.

جوانی خاطرنشان کرد: جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی بیش از 44 سال است که ادامه دارد و مردم همواره در صحنه بودند و هر بار در این رویارویی دشمن شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یعنی ارائه واقعیت ها و مبارزه با سیاه نمایی

جهاد تبیین یعنی ارائه واقعیت ها و مبارزه با سیاه نمایی