مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-15اجتماعي

14 محور روستایی احمدفدالله و دره کاید دزفول مسدود شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 14 محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.

- مرتضی بهداروندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش برف و باران روزهای گذشته راهداران با حضور در محورهای اصلی و شریانی استان خوزستان از انسداد این محورها جلوگیری کردند.

وی افزود: در حال حاضر مسیر 14 روستا در جاده احمدفدالله و دره کاید شهرستان دزفول به دلیل شدت بارش سنگین برف، مسدود است و در صورت توقف بارش برف، مسیر این روستاها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات راهداری تا پایان هفته بازگشایی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به استقرار 25 اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی استان گفت: با استفاده از 23 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، 260 مترمکعب خاک برداری، 320 مترمکعب خاک ریزی، 50 کیلومتر نمک پاشی، 85 کیلومتر برف روبی محورهای اصلی، 400 کیلومتر برف روبی محورهای روستایی و تعمیر 20 دستگاه ابنیه فنی و سه دستگاه دیوار ضامن در طول محورهای خوزستان انجام شد.

بهداروندی اظهار کرد: اولویت اصلی این اداره کل به ترتیب باز نگهداشتن محورهای اصلی و شریانی، محورهای غیر شریانی و فرعی و همچنین محورهای روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 محور روستایی احمدفدالله و دره کاید دزفول مسدود شد

14 محور روستایی احمدفدالله و دره کاید دزفول مسدود شد