مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-15فرهنگي

پایان نخستین جشنواره «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» در مشهد


نخستین جشنواره های کشوری «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» ویژه کودکان و نوجوانان با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.

- مشهد ـ نخستین جشنواره های کشوری نامه مهر و گنبد کبوتران ویژه کودکان و نوجوانان با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه اولین مهرواره نامه مهر و گنبد کبوتران ظهر چهارشنبه در سالن همایش های شیخ طبرسی برگزار و برندگان آن معرفی شد، این مهرواره از آذر 1400 آغاز برای گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در دو قالب نامه و داستانک 300 کلمه ای آغاز شد.

آموزش مکاتبه ای روشی که در هیچ جای دنیا وجود ندارد فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: یکی از خدمات کانون پرورش فکری که این دو مهرواره بر اساس این اموزش ها شکل گرفته است، آموزش مکاتبه ای است که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و هم اکنون 40 سال است ادامه دارد و مربیان با دست نوشته با کودکان ارتباط می گیرند و کودکان نیز از طریق دست نوشته هایشان با مربیان ارتباط می گیرند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: ما باید سعی کنیم در بحث انتقال مفاهیم نواندیشی و نگاه نو داشته باشیم به عنوان مثال در انیمیشن بچه زرنگ آهو به عنوان قلب ارامش بخش جنگل معرفی شده است و یا حضرت زینب به عنوان اولین خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نخستین جشنواره «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» در مشهد

پایان نخستین جشنواره «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» در مشهد