مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-15ورزشي

ظرفیت های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم بررسی شد


ظرفیت های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی ظرفیت های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم سه شنبه 25 بهمن در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در ساختمان شیخ فضل الله مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای نشست حاضران در قالب کار گروهی چهارنفره به صورت گروهی به گفتگو و تبادل نظر پیرامون سند پرداختند و سپس در قالب دورهمی تخصصی به این تبادل نظر ادامه دادند.

از نتایج مهم این نشست می توان به بررسی زمینه های به کارگیری سند، اصلاح سند و تکمیل ظرفیت های آن در آیین نامه کسب و کارهای فرهنگ بنیان که در شورای فرهنگ عمومی کشور در حال تصویب است و همچنین بایسته های لازم برای تکمیل طرح حمایت از شرکت ها و مؤسسات خلاق و تجاری سازی فناوری های نرم که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است اشاره کرد.

در پایان نشست نیز بنا شد اینگونه نشست ها به صورت تخصصی با حضور مسئولین مرتبط، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالین این حوزه ادامه پیدا کند.

وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، سیاوش ملکی فر نماینده رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوی، اسماعیل جانعلی پور مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم بررسی شد

ظرفیت های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم بررسی شد