مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-15ورزشي

یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام کشورهای اروپایی وارد مازندران شدند


یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام از کشورهای مختلف اروپایی روزچهارشنبه برای شرکت در مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران وارد شهرستان رامسر در غرب مازندران محل برگزاری این مسابقات شدند.

- ایسنا/مازندران یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام از کشورهای مختلف اروپایی روزچهارشنبه برای شرکت در مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران وارد شهرستان رامسر در غرب مازندران محل برگزاری این مسابقات شدند.

این ورزشکاران از کشورهای گرجستان، قزاقستان، اسپانیا و فرانسه هستند که پس از استقبال مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در تهران، راهی شهرستان رامسر شدند.

همچنین رالف دبیر فدراسیون جهانی، وینست و ویکتور دو عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام نیز بامداد امروز با استقبال رییس فدراسیون بدنسازی ایران وارد کشورمان شدند تا درمسابقات مستریونیورس ایران در رامسرحضور داشته باشند.

روز سه شنبه نیز نخستین گروه از ورزشکاران خارجی ازجمله میروشنیک و گاوریلنکو دو ورزشکار روسیه، حمود ولید از نیوزلند و جردن کاین از استرالیا وارد شهرستان رامسر محل برگزاری این مسابقات شدند.

بنا بر گزارش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا روز دوشنبه، بیش از 300 ورزشکار از 15 کشور برای شرکت در این مسابقات بین المللی در ایران اعلام آمادگی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام کشورهای اروپایی وارد مازندران شدند

یک گروه از ورزشکاران پرورش اندام کشورهای اروپایی وارد مازندران شدند