مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-15اقتصادي

آواربرداری 300 واحد زلزله زده در خوی پایان یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون عملیات آوار برداری 300 واحد خسارت دیده از زلزله در شهرفیرورق و 9 روستا شهرستان خوی به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبردین ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق زلزله زده خوی افزود: هم اکنون با 87 دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن و استان های معین قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی عملیات آوار برداری در شهر فیرورق و 9 روستای کانون زلزله ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون آوار برداری 300 واحد مسکونی در شهر فیرورق و 9 روستا به پایان رسیده است، افزود: تا پایان این هفته با افزایش ماشین آلات سنگین به بیش از 100 دستگاه عملیات آوار برداری سرعت می گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با عملیات آوار برداری کار صدور پروانه ساخت نیز به صورت رایگان در مناطق شهری و روستایی در دست اجراست و تاکنون برای 400 واحد پروانه ساخت صادر شده است.

رهبردین افزود: در زلزله 8 بهمن ماه 2 هزار 120 واحد در مناطق شهری و روستایی نیاز به نوسازی و بیش از 11 هزار واحد نیاز به تعمیرات دارند.

وی اضافه کرد: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری ها و شهرداری ارسال شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه های ساختمانی در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری 300 واحد زلزله زده در خوی پایان یافت

آواربرداری 300 واحد زلزله زده در خوی پایان یافت