مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:462023-02-15سياسي

ظرفیت های گردشگری استان زنجان باید به شکل کامل معرفی شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: باید ظرفیت های گردشگری استان در بسترهای مختلف فضای مجازی معرفی و شناسانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد شعاعی ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان در سال جاری، با بیان اینکه برای افزایش ورود گردشگران به استان از کارهای کلیشه ای دوری و به سمت برنامه های جذاب حرکت شود، گفت: از نرم افزارها و یا تورهای مختلف مسافرتی باید مد نظر قرار بگیرد و برخی جاذبه های استان که پتاسیل های خاصی دارد معرفی و شناسانده شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت های متنوع به لحاظ وجود بناهای تاریخی و گردشگری برخوردار است، افزود: باید توجه ویزه به معرفی گنبد جهانی سلطانیه صورت بگیرد و باید برگزاری تورهای چند روزه در این خصوص مورد توجه قرار گیرد چرا که از ابعاد مختلف تاثیرگذار است.

شعاعی با تاکید بر اینکه باید استان زنجان را به عنوان یک مقصد گردشگری مهم برای مسافران معرفی شود، ادامه داد: باید ظرفیت های گردشگری استان در بسترهای مختلف فضای مجازی معرفی و شناسانده شود و میزان ورودی مسافران به استان زنجان با استان های دیگر مقایسه شود تا بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری استان زنجان باید به شکل کامل معرفی شوند

ظرفیت های گردشگری استان زنجان باید به شکل کامل معرفی شوند