مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-15فرهنگي

رمانی در دفاع ازرویاها، عشق و قدرت یک دختر


محمد ناصری کتاب «من و آقای همسایه» را اثر بسیار قوی در دفاع از رویاها، عشق و قدرت یک دختر می خواند که حتی می توان گفت یک رمان قوی دخترانه است.

- محمد ناصری کتاب من و آقای همسایه را اثر بسیار قوی در دفاع از رویاها، عشق و قدرت یک دختر می خواند که حتی می توان گفت یک رمان قوی دخترانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن قلم، اولین نشست از سلسله نشست های نقد و بررسی کتاب های برگزیده ادوار مختلف جایزه قلم زرین، با موضوع نقد و بررسی کتاب من و آقای همسایه با حضور علیرضا متولی، نویسنده کتاب، محمد ناصری، نویسنده حوزه کودک و نوجوان به عنوان منتقد، راضیه تجار، نویسنده و عضو هیئت مدیره انجمن قلم، حمید هنرجو؛ نویسنده و شاعر و دبیر جشنواره قلم زرین و حامد رضوی، مسئول انتشارات به نشر در تهران برگزار شد.

حمید هنرجو در ابتدای این نشست طی سخنانی کوتاه درباره برگزاری این نشست عنوان کرد: جشنواره قلم زرین در بیستمین گام خود قصد دارد نگاهی به آثار برگزیده پنج دوره گذشته داشته باشد.

زیرا جشنواره ها محمل و بستری برای معرفی آثار کیفی هستند، اما جریان سازی جشنواره ها باید مشروط به این باشد که کتاب های برگزیده با عیاری که داورها بر آن ها دیده اند، در جامعه دیده شوند و رونق بخش کتاب و کتابخوانی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمانی در دفاع ازرویاها، عشق و قدرت یک دختر

رمانی در دفاع ازرویاها، عشق و قدرت یک دختر