مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:512023-02-15سياسي

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به رزمندگان سپاه در جزایر نازعات


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از جزایر نازعات خلیج فارس بازدید و با فرماندهان و رزمندگان مستقر در این جزایر دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی حجه الاسلام رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و  سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه از جزایرنازعات خلیج فارس بازدید و با فرماندهان و رزمندگان مستقر در این جزایر دیدار و گفتگو کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این بازدیدها ضمن مشاهده میدانی آمادگی ها، استحکامات ، تمهیدات دفاعی و روحیه معنوی و انقلابی  رزمندگان برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی در جزایر خلیج فارس ، سلام ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)را به آنان ابلاغ کرد.

  نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع فرماندهان و رزمندگان مستقر در جزایر، با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری(حفظه الله) و اظهار خرسندی ایشان از اقدامات شجاعانه و عزتمندانه رزمندگان ولایتمدار در سیادت دریایی و صیانت از حریم دریایی ایران اسلامی و مقابله با دشمنان متجاوز و یادآوری اقدام به هنگام و مقتدرانه دفاعی آنان در مقابله با  تجاوز و تهدید دشمن از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به رزمندگان سپاه در جزایر نازعات

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به رزمندگان سپاه در جزایر نازعات