مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-15سياسي

تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند


استاندار ایلام با بیان اینکه جبهه استکبار از ولایت و روحانیت وحشت دارد، گفت: تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه جبهه استکبار از ولایت و روحانیت وحشت دارد، گفت: تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند.

دکتر حسن بهرام نیا ، امروز چهارشنبه 26 بهمن، در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله حیدری ایلامی و یادواره 13 شهید روحانی استان ایلام در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاونین استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، روحانیون استان و مردم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان، اظهار کرد: روحانیت اصیل و انقلابی برای اعتلای مکتب اسلام و تداوم نهضت امام حسین(ع) در طول تاریخ خوش درخشیدند و از مصادیق آن شهدای دوران مشروطیت تا به امروز است.

وی با اشاره به رشادت شهدای روحانی استان در دوران انقلاب اسلامی به نقش ویژه آیت الله حیدری ایلامی پرداخت و اظهار داشت: این روحانی مبارز و انقلابی در دوران سخت مبارزه با طاغوت و استکبار و همچنین در دفاع از حریم و امنیت و ناموس این کشور سر از پا نشناخت و با گروهی از مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند

تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند