مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-15اجتماعي

جاده پاتاوه-دهدشت بر اثر ریزش کوه مسدود شد


مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر ریزش کوه جاده پاتاوه - دهدشت مسدود شده و رانندگان تاپایان بارش ها از تردد دراین جاده خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابد محمدی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در بارش های اخیر که احتمال می رود تا روز جمعه نیز ادامه داشته باشد، جاده پاتاوه - دهدشت بر اثر ریزش کوه دوبار مسدود شده است.

وی بیان داشت: حجم رانش به حدی است که لودر نیز برای بازگشایی آن جوابگو نیست و برای تسریع در بازگشایی این جاده یک دستگاه بولدوزر اعزام شده است.

محمدی تصریح کرد: جاده پاتاوه - دهدشت در دست اجرا بوده و هنوز به طور کامل افتتاح نشده و به علت کوهستانی بودن این جاده مواقع بارندگی در چندین نقطه شاهد ریزش و رانش کوه هستیم که توصیه می شود در صورت بازگشایی این محور، رانندگان برای پیشگیری از حوادث از تردد در این جاده خود داری کنند.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته در بیش از 50 نقطه در جاده های مواصلاتی استان وقوع ریزش و رانش کوه و سنگ ها رخ داده و در جاده یاسوج - کاکان به اقلید شاهد بارش برف و باران هستیم اما با وجود بارش ها تردد در همه جاده های استان به جز جاده پاتاوه - دهدشت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پاتاوه-دهدشت بر اثر ریزش کوه مسدود شد

جاده پاتاوه-دهدشت بر اثر ریزش کوه مسدود شد