مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:132023-02-15سياسي

حضور 800 نونهال و نوجوان همدانی در اجرای سلام فرمانده 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محسن نایینی دبیر جبهه فرهنگی _ هنری ماح بیان کرد: ضبط اثر جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان سلام فرمانده 2 با حضور 10 هزار نفر دختر و پسر 9 تا 14 ساله از سراسر کشور به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اثر جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران نونهال محب اهل بیت(ع) در اسفندماه ضبط خواهد شد و این سرود برای نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان (عج) رونمایی و از شبکه های مختلف سیما منتشر می گردد.

دبیر جبهه فرهنگی_هنری ماح همدان با اشاره به اینکه در متن سرود جدید به سردار شهید حاج حسین همدانی نیز اشاره شده است، ابراز کرد: از استان همدان نیز 800 نفر در این برنامه ثبت نام کردند و به یاد شهدای استان همدان و سر سلسله قافله شهدای همدان سردار شهید حاج حسین همدانی شرکت خواهند کرد.

نایینی خاطر نشان کرد: فراخوان ثبت نام از ابتدای بهمن ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور آغاز شده و برنامه ریزی های مورد نیاز جهت اسکان و ایاب و ذهاب بچه ها نیز صورت گرفته است.

گفتنی است سلام فرمانده نام نماهنگی با صدای ابوذر روحی- از مداحان اهل بیت (ع) و شاعری سید مهدی بنی هاشمی است که به همراه تعداد قابل توجهی از دهه نودی و هشتادی به اجرا درآمد و مورد استقبال کثیر کودکان و نوجوانان کشور قرار گرفت و در ادامه به یک پویش سراسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 800 نونهال و نوجوان همدانی در اجرای سلام فرمانده 2

حضور 800 نونهال و نوجوان همدانی در اجرای سلام فرمانده 2