مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15اجتماعي

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 175 مسیر ارتباطی روستایی این استان که به دنبال بارش برف و کولاک اوایل هفته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 175 مسیر ارتباطی روستایی این استان که به دنبال بارش برف و کولاک اوایل هفته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

جواد حق لطفی گفت: برف و کولاک در اوایل هفته جاری موجب انسداد 186 راه ارتباطی شده بود که با تلاش راهداران 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین بازگشایی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قزوین، وی گفت: 11 راه روستایی استان همچنان مسدود است که راهداران برای بازگشایی آن در حال فعالیت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بارش برف و کولاک در ماه جاری سه بار و در بعضی مسیرهای روستایی استان قزوین چهار بار موجب انسداد راه ها شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: با وجود انسداد راه های روستایی با تلاش راهداران و عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی از انسداد راه های شریانی شامل آزادراه ها و بزرگراه ها، جاده های اصلی و گردنه های برف گیر پیشگیری شد.

حق لطفی اعلام کرد: 300 راهدار به همراه 296 دستگاه انواع ماشین آلات در طرح زمستانه راهداری به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین

بازگشایی 175 مسیر ارتباطی روستایی استان قزوین