مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:342023-02-15سياسي

307 معلم در پاوه حامی ایتام و محسنین هستند


رییس کمیته امداد امام (ره) پاوه گفت: از 650 نفر حامی بومی، تعداد 307 نفر از فرهنگیان شهرستان هستن - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن شیخ الملوک رییس کمیته امداد امام (ره) پاوه امروز در مراسم تجلیل ازفرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان، اظهار کرد: از 650 نفر حامی بومی، تعداد 307 نفر از فرهنگیان شهرستان هستند که ماهانه با علام رضایت خود مبالغی از فیش حقوقی آن ها کسر می شود، از 10 هزار تومان الی 300 هزار تومان اهدا می شود.

وی سرانه کمک به ایتام شهرستان را یک میلیون تومان و سرانه کمک به محسنین را 200 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از یک حامی نیست بلکه ممکن است یک حامی را به یک یتیم وصل کرده باشیم و مبلغ آن در مجموع  یک میلیون تومان شود.

 رییس کمیته امداد امام (ره) پاوه اضافه کرد: محسنین کسانی هستند که سرپرست دارند، اما سرپرست آن ها به دلایلی از جمله بیماری درآمدی ندارند.

مشکلات آن ها واقعا زیاد است.

وی در توضیح اقدامات کمیته امداد شهرستان، خاطرنشان کرد:کمیته امداد بخش مرکزی پاوه که از روستای شمشیر آغاز و تا روستای هانی گرمله تحت پوشش آن هستند ماهانه 2 میلیارد و 860 میلیون تومان حقوق یا همان کمک معیشت به حساب مددجویان زیرپوشش این نهاد واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

307 معلم در پاوه حامی ایتام و محسنین هستند

307 معلم در پاوه حامی ایتام و محسنین هستند