مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-15سياسي

تقریب مذاهب اسلامی به عمر تکفیری های منطقه پایان می دهد


روحانی و محقق حوزه های علمیه پاکستان با اشاره به ضرورت تقویت اتحاد بین برادران شیعه و سنی در منطقه گفت: تقریب مذاهب اسلامی به عمر گروه های تکفیری ها پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیخ فضل الرحمان ظهر چهارشنبه در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در گرگان اظهار کرد: گروه های تکفیری در سالیان اخیر تلاش کرده اند با احداث مراکز دینی افراطی در کشور پاکستان، آموزه های اسلام ناب محمدی را تحریف کنند.

روحانی و محقق حوزه های علمیه پاکستان گفت: افراطیون مذاهب مختلف در دهه های گذشته برای احداث مراکز دینی در پاکستان سرمایه گذاری هنگفتی کردند اما شیعیان و اهل سنت واقعی پاکستان تلاش کرده اند در یک صف واحد و زیر پرچم توحید بتوانند الگوی مناسب از امت نبی مکرم اسلام را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: از جمله ثمرات تلاش های انجام شده برای اتحاد برادران شیعه و سنی در پاکستان آن است که همه گروه های اسلامی، در حال حاضر رژیم غاصب اسراییل را بزرگترین دشمن جهان اسلام قلمداد می کنند.

شیخ فضل الرحمان گفت: دشمنان و کشورهای استکباری بدانند که شیعه و اهل سنت واقعی برادران یکدیگر هستند؛ مقید به شریعت و آموزه های قرآنی بوده و برای دستیابی به اتحاد زیر پرچم محمد رسول الله مجتمع می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریب مذاهب اسلامی به عمر تکفیری های منطقه پایان می دهد

تقریب مذاهب اسلامی به عمر تکفیری های منطقه پایان می دهد