مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:112023-02-15اقتصادي

بدهی 100 میلیاردی به مردم بوشهر و شرکت نفتی که جوابگو نیست


از سال 94 تاکنون شرکت نفت نرگسی وحدتیه در زمینه آلایندگی بالغ بر 100 میلیارد تومان به مردم وحدتیه بدهکار است و این شرکت باید بدهی خود را بپردازد.

- خبرگزاری فارس - شهرستان دشتستان، داوود بحرینی: مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان های نفتی ابعاد بسیار گسترده ای دارد.

امروزه در همه کشورها، یک شرکت یا سازمان نفتی در قبال آثار فعالیت هایش بر محیط زیست و جامعه، باید در توسعه پایدار ایفای نقش نماید.

  هر صنعتی در هر نقطه و منطقه ای مستقر می شود، وظیفه دارد در قابل محیط پیرامون خود توجه و نگاه ویژه ای داشته باشد و زمینه را برای رشد زیر ساخت ها، توسعه و فرصت شغلی فراهم نماید.

  در تیرماه سال جاری حسین ارشدی شهردار وحدتیه در یک نشست مدعی می شود، علی رغم پیگیری های صورت گرفته و دستور مستقیم وزیر سابق نفت مجموعه نفت نرگسی به هیچ کدام از تعهدات خود درخصوص پروژه های پیشنهادی عمل نکرده است.

  شهردار وحدتیه ادامه می دهد: درمانگاه ( بیمارستان محله ای)، سالن اجتماعات، جاده سلامت، پارک کوهستان و واحد بازیافت پنج پروژه پیشنهادی به نفت بوده که هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

بدهی 100 میلیاردی نفت نرگسی به مردم وحدتیه هیبت اله سالاری رییس شورای شهر وحدتیه در گفتگو با خبرنگار فارس می گوید: تاکنون هیچ گونه اقدامی از طرف شرکت نفت نرگسی وحدتیه برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 100 میلیاردی به مردم بوشهر و شرکت نفتی که جوابگو نیست

بدهی 100 میلیاردی به مردم بوشهر و شرکت نفتی که جوابگو نیست