مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:062023-02-15حوادث

مرد 33 ساله در بازداشت پلیس آمریکا یخ زد!


افسران پلیس آمریکا در ایالت آلاباما یک فرد معتاد را در محیطی فریزر مانند بعنوان بخشی از تنبیه محبوس کردند که در وضعیتی دلخراش از سرما جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دادخواست فدرال نشان می دهد که خشونت نیروهای امنیتی در آمریکا به مرگ دلخراش یک زندانی در زندان ایالت آلاباما منجر شده است.

وبگاه میامی هرالد گزارش کرد، مردی که به دلیل مشکلات روانی مورد بازجویی افسران پلیس آمریکا قرار گرفته و بازداشت شده بود، روزهای پایانی عمر خود را در شرایط جهنمی زندان آلاباما به سر برد و در نهایت دمای داخل بدن وی تا حد یخ زدگی کاهش یافت و جان داد.

خانواده این زندانی، مسئولان زندان را متهم کرده اند که بعنوان بخشی از مجازات، تونی میچل 33 ساله را محدود کرده و او را در یک محیط فریزر مانند بسیار سرد محبوس کرده بودند و ساعت ها او را در این مکان رها کرده بودند تا جایی که وی در نهایت در تاریخ 26 ژانویه (6 بهمن ماه) از سرما یخ زد و جان باخت.

طبق این گزارش، مادر این فرد 33 ساله در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن ماه) شکایتی را علیه مسئولان زندان آلاباما مطرح کرد.

میامی هرالد با طرح این ماجرا ادامه داد که پرونده فوق این سؤال مخوف را در ذهن ایجاد می کند که چطور یک مرد به معنای واقعی کلمه در حالیکه در یک زندان مدرن و با دمای کنترل شده و در بازداشت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 33 ساله در بازداشت پلیس آمریکا یخ زد!

مرد 33 ساله در بازداشت پلیس آمریکا یخ زد!