مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:562023-02-15فرهنگي

«شماره 10» آماده اکران در عید فطر


کارگردان فیلم سینمایی «شماره 10» با اشاره به اینکه سال سختی برای اکران سینما پیش رو است گفت، اولویت زمانی برای اکران فیلم «شماره 10» نوبت عید فطر خواهد بود.

- کارگردان فیلم سینمایی شماره 10 با اشاره به اینکه سال سختی برای اکران سینما پیش رو است گفت، اولویت زمانی برای اکران فیلم شماره 10 نوبت عید فطر خواهد بود.

شماره 10 یکی از فیلم های دفاع مقدسی حاضر در جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای مجید صالحی به همراه داشت.

ابراهیم اصغری (تهیه کننده) در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا قصد دارد فیلمش را در نوروز اکران کند یا خیر و پیشی بینی اش از وضعیت اکران سال آینده چیست؟ گفت: اولویت اکران شماره 10 برای عید فطر است، البته سال سختی خواهیم داشت چون دو، سه سال کرونایی و بعد هم اتفاقات چند ماه اخیر تاثیر منفی بر اکران سینما و آمدن مردم به سینما گذاشت ولی خوشبختانه جشنواره فیلم فجر توانست مخاطب زیادی را به سینما جذب کند.

او افزود: نکته مهم تر این است که به نظرم چند فیلمی که از حوزه دفاع مقدس و اجتماعی از گذشته تا الان تولید شده اند، ویژگی هایی دارند که مخاطب می تواند به خوبی با آن ها ارتباط برقرار کند و مورد استقبال قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شماره 10» آماده اکران در عید فطر

«شماره 10» آماده اکران در عید فطر