مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-15حوادث

عملیات مشترک شمالی ترین و جنوبی ترین پلیس کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد مجتبی طاهری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قلعه گنج در پی دریافت خبری از پلیس آذربایجان شرقی مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر به حوزه جنوب .

- جانشین فرمانده انتظامی قلعه گنج از کشف 159 کیلو تریاک در پی گزارش لحظه ای پلیس شمالی ترین استان کشور در آذربایجان شرقی به پلیس این شهرستان دور دست استان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد مجتبی طاهری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قلعه گنج در پی دریافت خبری از پلیس آذربایجان شرقی مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر به حوزه جنوب استان کرمان به سرعت وارد عمل و به صورت نامحسوس در محور های ورودی شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران پس از ساعت ها پایش نامحسوس تردد های این محور به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و ضمن متوقف ساختن آن از قسمت های مختلف این خودرو 159 کیلو تریاک کشف و در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: کار اطلاعاتی دقیق و گزارش لحظه ای پلیس یکی از شمالی ترین نقاط کشور و کشف این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مشترک شمالی ترین و جنوبی ترین پلیس کشور

عملیات مشترک شمالی ترین و جنوبی ترین پلیس کشور