مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-15سياسي

نتیجه نوکری و خدمت به آمریکا سعادت نیست


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به تدریج بسیاری از دولت های جهان را از خواب غفلت بیدار کرد که نتیجه نوکری به آمریکا سعادت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در حاشیه افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای هواداران زیادی است و اگر خطری از جانب جبهه استکبار آن را تهدید کند، به طور قطع تمامی نیروهای حزب اللهی مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: مهم ترین مولفه قدرت انقلاب، قدرت و ایمان مردم ایران است که مبتنی بر معرفت و بصیرت بوده و این انقلاب را به پیش می برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در روز 22 بهمن امسال شاهد بودیم که مردم ما با همه سختی ها و فشارهایی که بود برای دفاع از انقلاب و نظام شان آمدند که این خود یک انقلاب و یک حرکت جدید بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اینکه اوج اثربخشی ولایت، محور قرار دادن آن از سوی امت است، تصریح کرد: مسوولان ما باید قدردان این مردم باشند و نسبت به ولایت، سرباز باشند و نسبت به این مردم، خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه خویش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه نوکری و خدمت به آمریکا سعادت نیست

نتیجه نوکری و خدمت به آمریکا سعادت نیست