مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-15سياسي

نشست امنیتی مشترک بین مسئولان ایرانی و عراقی در مشهد


نشست دو روزه امنیتی مشترک بین مقامات امنیتی دو کشور ایران و عراق در صدر هیات بلند پایه عصر روز سه شنبه در مشهد آغاز به کار کرد.

ریاست هیات ایرانی بر عهده سید مجید میراحمدی، - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران است و مهدی علی هادی الفکیکی مشاور وزیر کشور عراق و رییس ستاد اربعین این کشور ریاست هیات بلندپایه کشور عراق را برعهده دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه این اجلاس اظهار کرد: دشمنان دو کشور ایران و عراق از اتحاد، برادری و انسجام دو کشور ناراحت هستند و به همین دلیل کوچکترین مشکلات بین دو کشور را با هجمه تبلیغاتی و رسانه ای، بزرگ نشان می دهند.

میراحمدی افزود: روابط بین دو کشور برخلاف خواست دشمنان بسیار نزدیک، برادرانه و دوستانه است و روز به روز نیز این همکاری ها در حال توسعه یافتن است.

دو کشور همکاری های امنیتی نزدیک و خوبی دارند و می توان ادعا کرد که تقریباً هیچ مشکل لاینحلی در موضوعات مطرح شده نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این نشست مسائل مختلفی با حضور مقامات عالی رتبه وزارت کشور عراق و هیات همراه در خصوص پلیس، مرزبانی، حوزه های امنیتی، زائران، اقامت دانشجویان و بیمارانی که از کشور عراق به ایران سفر می کنند، مورد مرور و بررسی قرار گرفت و امیدواریم در نهایت فردا منجر به تنظیم سند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امنیتی مشترک بین مسئولان ایرانی و عراقی در مشهد

نشست امنیتی مشترک بین مسئولان ایرانی و عراقی در مشهد