مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-15فرهنگي

ادامه ساخت فیلمی که جان یک نفر را گرفت


تهیه کنندگان فیلم «زنگار» اعلام کردند که تولید این پروژه فاجعه آمیز که به مرگ «هلینا هاچینز» در صحنه فیلمبرداری انجامید از بهار امسال با کارگردانی «جوئل سوزا» از سر گرفته خواهد شد.

- تهیه کنندگان فیلم زنگار اعلام کردند که تولید این پروژه فاجعه آمیز که به مرگ هلینا هاچینز در صحنه فیلمبرداری انجامید از بهار امسال با کارگردانی جوئل سوزا از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، بیانکا کلاین که بیشتر برای فیلم مارسل صدف کفش به پا شناخته می شود، به جای فیلمبردار اصلی هالینا هاچینز که در اکتبر 2021 در صحنه ساخت فیلم در نیومکزیکو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، به پروژه می پیوندد و اعلام کرده همه درآمد خود را به افتخار هاچینز به امور خیریه اختصاص خواهد داد.

الک بالدوین تهیه کننده و بازیگر این فیلم به همراه هانا گوتیرز رید مسئول امور اسلحه ها در این پروژه سینمایی، هر دو به قتل غیرعمد در پرونده مرگ هالینا هاچینز متهم شده اند و بنا به گفته وکلایشان با این اتهامات مبارزه خواهند کرد.

جوئل سوزا کارگردان اصلی فیلم که در این حادثه زخمی شد، نیز در حال بازگشت به پروژه است و گرانت هیل تهیه کننده کهنه کار هالیوودی نیز به این پروژه اضافه شده است ضمن این که متئو همسر هلنا هاچینز نیز در فیلم زنگار به عنوان تهیه کننده اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ساخت فیلمی که جان یک نفر را گرفت

ادامه ساخت فیلمی که جان یک نفر را گرفت