مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-15سياسي

تشکیل پرونده برای مسئولان 2 شرکت تولید قطعات خودرو در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کل دادگستری استان سمنان در خصوص جزییات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضاییه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد .

- محمد جعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودرو سازی به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کل دادگستری استان سمنان در خصوص جزییات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطین خاص قوه قضاییه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر و متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در همین راستا 7 نفر، نیمه اول امسال دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند.

عبدالهی به اتهامات افراد دستگیر شده اشاره و بیان کرد: مشارکت در اخلال نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای مسئولان 2 شرکت تولید قطعات خودرو در سمنان

تشکیل پرونده برای مسئولان 2 شرکت تولید قطعات خودرو در سمنان