مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-15اقتصادي

احیای واحدهای راکد اولویت سازمان صمت در فارس است


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: اولویت این سازمان احیا و بازگشت به تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا ایزدی صبح چهارشنبه با اشاره به برگزاری چهارصد و هشتاد و ششمین کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان فارس، گفت: در مورد مشکلات 37 بنگاه اقتصادی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

ایزدی گفت: این بنگاه ها در زمینه روغن های خوراکی، خدمات، برق، خدمات لجستیک و ماشین آلات، تجهیزات الکترونیکی، قیر، سنگ، تصفیه روغن سوخته، کیسه، رول نایلون، لبنیات و… فعالیت داشته یا دارند و برای رفع موانع و مشکلات آن ها نظیر تعیین تکلیف بدهی، آزادسازی اسناد ترهین شده، دریافت دسته چک، صدور مجوز، امهال تسهیلات، درخواست تسهیلات و… مباحثی مطرح و نظرات کارشناسی انجام و پیشنهادها و راهکارهایی مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف، رویکرد و استراتژی ها در سازمان صمت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است، گفت: این مبحث به صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است.

رییس سازمان صمت فارس گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در دستور کار دولت قرار گرفت بازگرداندن واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد اولویت سازمان صمت در فارس است

احیای واحدهای راکد اولویت سازمان صمت در فارس است