مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:462023-02-15سياسي

بهره مندی ایلام از ظرفیت اربعین در عرصه های فرهنگی و اقتصادی


معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان ایلام از ظرفیت اربعین در عرصه های فرهنگی و اقتصادی بهره مند شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت الاسلام شکریان با مدیرکل صدا وسیما مرکز ایلام در محل اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکریان معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این دیدار اظهار داشت: صدا وسیما با وجود ظرفیت های بسیار خوبی که در اختیار دارد می تواند در عرصه فرهنگسازی دینی در جامعه نقشی پر رنگ ایفا کند.

وی با تأکید براینکه سازمان تبلیغات اسلامی و صدا وسیما با همکاری مستمر می توانند در عرصه فرهنگسازی و جهادتبیین گام بردارند، افزود: تعامل و همکاری بین دو دستگاه فرهنگی قطعا نتایج مثبت و چشمگیری را بدنبال خواهد داشت.

 بازوند مدیرکل صدا وسیما مرکز ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه های فرهنگی مناسبی را در مدت حضورحجت الاسلام نجفی تدوین و اجرا کرده است.

وی با عنوان این که مجموعه صدا و سیما مرکز ایلام سعی دارد شور و نشاط را برای خانواده های ایلامی به ارمغان آورد، افزود:استان ایلام ظرفیت خوبی در این زمینه دارد و برنامه های ما مورد استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی ایلام از ظرفیت اربعین در عرصه های فرهنگی و اقتصادی

بهره مندی ایلام از ظرفیت اربعین در عرصه های فرهنگی و اقتصادی